.

Jos nekoliko sati uzivanja u ovoj staroj godini . Obicaj mi je ovako svake godine napisat tu nesto i prisjetit se svega sto je bilo proteklih mjeseci . Mada sad i necu jer protekli mjeseci u 2013 i nisu toliko zanimljivi bili da bi zapamceni ostali .
Bilo je tu svega , srece , tuge , suza , smijeha , bola , izdaja , strahova , propalih pokusaaja , lekcija , ali je sve to opet pobjedila ljubav , ljubav sa njim .
Volim ovaj mjesec , volim decembar jer mi je donio nesto lijepo , volim tebe , volim snijeg .
Volim sto si dosao onda kad si trebao i volim sto ce mi ovo biti najljepsi kraj i najljepsi pocetak nove godine . Sa tobom . I za sad mi vise nista nije ni bitno i ne treba mi nista , osim da si ti tu .
Volim te .

sjena_uspomena
sve uspomene sa kaputa stresi samo budi to sto jesi, tu gde si sta god da se desi ti budi ok i nikad ne saznaj kako to boli kad nekoga volis, a mrzis kad mrzis, a volis i lomis se da izdrzis ostaje nada da ce nekad negde neko hteti da shvati mene moja lutanja, mastanja i sanjanja i znati da ih prati i ko zna mozda jednom nadjes me tamo gde prestajem ja gde pocinjes ti, gde stali smo mi gde sada su drugi ali sresces samo stranca slucajnog prolaznika i pogled leden iako te je taj neznanac nekada voleo vise od sebe..

Komentariši